آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

هزینه دیگری که از کاربران دریافت می شود مربوط به کارمزد برداشت است. هزینه های برداشت بر اساس نوع دارایی و وضعیت شبکه متغیر است. با این وجود، صرافی کوکوین برای انجام معاملات امن است و همچنان با حجم بالای معاملات روزانه یکی از بازارهای نقدینگی است. کاربران می‌توانند در برخی از قراردادها تا ۱۰۰ برابر لوریج داشته باشند. شایان ذکر است که معاملات با لوریج خطر از دست دادن سرمایه را افزایش می‌دهد و فقط باید توسط معامله گران با تجربه انجام شود. در زمان نوشتن این مقاله، صرافی قراردادهای آتی را برای بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کَش ، بیت کوین SV، چین لینک ، یونی سواپ و بسیاری دیگر ارائه می‌دهد.

با اینکار مراحل فعال سازی این آیتم نیز به پایان می رسد و دوباره به همان صفحه تنظیمات امنیتی حساب کاربری وارد می شوید. بعد از اینکه ایمیل خود را وارد کردید لازم است که بر روی گزینه Send Code که در جلوی کادر وارد کردن ایمیل وجود دارد، کلیک کنید. با این کار بلافاصله یک کد به ایمیل شما ارسال می شود؛ که محل وارد کردن این کد دقیقا کادر دوم است. ارز بومی صرافی کوکوین، KCS نام دارد که یک توکن ERC-20 به شمار می رود و به وسیله کوکوین برای معامله دارایی های رمزنگاری شده ارائه شده و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

در اصل این صرافی با رابط کاربری ساده ای که داره برای همه افراد با هر سطح از دانش و مهارت قابل استفاده هستش و هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای می تونن از خدمات این پلتفرم استفاده کنن. نکته دیگه ای که باید در مورد این صرافی بدونین این هستش که شرایط امنیتی خوب صرافی کوکوین باعث شده تا بین کاربران در سرتاسر دنیا به یک صرافی محبوب تبدیل بشه. چون همونطور که می دونین برای خیلی از کاربران، امنیت اولویت اصلی و نخست در انتخاب صرافی هستش. تعداد بسیار زیادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سطح اینترنت فعال هستند تا بستری برای انجام معاملات کاربران بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کنند.

آیا صرافی کوکوین امن است؟

وارد حساب کاربری خود در کوکوین شوید و از بخش «Assets» که موجودی را نمایش می‌دهد، روی دکمه «Deposit» بزنید. این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است؛ اما تیم کوکوین در بخش «درباره ما» وب‌سایت نوشته‌اند که از اواخر ۲۰۱۳ روند بنیان‌گذاری این صرافی آغاز شده است. در زمان نوشتن این مقاله (اواسط ۲۰۲۱)، حجم معاملات روزانه کوکوین به‌طور میانگین به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

رقابت در قرارداد‌های آتی (Futures Brawl)

مدتی است که شایعه قطع همکاری صرافی کوکوین با ایرانیان در برخی کانال‌های تلگرام دست به دست می‌شود. طی مکاتبه‌ای که با صرافی و منابع خود انجام داده‌ایم، این موضوع را رد کرده‌اند و تاکید کردند که قوانین صرافی برای کاربران ایرانی تغییری نکرده است. در صرافی کوکوین شما ۳ کیف پول اصلی دارید که هر کدام از آنها برای یک کار مشخص است. در این مرحله ثبت نام شما در صرافی کوکوین انجام شده و صرفا انجام برخی از اقدامات برای امنیت حسابتان باقی مانده که در ادامه آموزش خواهیم داد.

نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی به والت

در زمان انتشار این مقاله Kucoin یکی از بزرگ‌ترین و بهترین صرافی‌های دنیا است و بین 5 صرافی برتر دنیا قرار دارد. این صرافی در طول 24 ساعت روز و 7 روز هفته به‌صورت مستمر با کیفیت بسیار بالا به خدمت‌رسانی به مشتریانش مشغول است. در مرحله بعدی ثبت نام در صرافی کوکوین باید آدرس ایمیل خود را وارد و آن را تایید کنید. تایید آدرس ایمیل به وسیله وارد کردن یک کد 6 رقمی که به ایمیل شما ارسال میشود صورت میگیرد. برای این منظور ابتدا آدرس ایمیل خود را در بخش مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه Send Code کلیک کنید. ادعا دارد پیشرفته ترین سطح امنیت و نقدینگی را به کاربران خود ارائه می دهد.

اکثر کاربران این پلتفرم به سادگی فضای کاربری این صرافی اذعان دارن و این امر باعث شده تا افراد بیشتری جذب این صرافی بشن. از اونجایی که افراد مبتدی حداکثر جمعیت فعالان بازار رمز ارز ها رو تشکیل میدن، یک رابط کاربری ساده باعث جلب نظر این افراد میشه. با کلیک بر روی گزینه Markets در سایت صرافی کوکوین وارد منوی بازارهای موجود در صرافی KuCoin می‌شوید که به دو دسته نقدی و آتی تقسیم بندی می‌شود. صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از بهترین صرافی ها با لایه های مختلف امنیتی می باشد. به عنوان مثال در آموزش صرافی کوکوین، تام طبق تصویر بالا یک دستور استاپ لیمیت خرید در بازار تعیین می کند و محدودیت حفاظت از قیمت BTC 10٪ است. به عنوان مثال، علی ۳۲۰۰۰ تتر در حساب معاملاتی خود دارد در حالی که قیمت فعلی بیتکوین ۳۱۰۰۰ تتر است.

آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

نوع دیگری از سفارش به نام Market Stop-Loss Order وجود دارد که همه چیز آن مشابه مورد قبل است. تنها تفاوت در این است که قیمت‌گذاری دست شما نیست و مانند روش Market خود صرافی بهترین قیمت را شناسایی می‌کند و معامله انجام می‌شود. مثال قبل را در نظر بگیرید که در آن زمانی که قیمت به ۱.۰۶۶۶ رسید تعداد ۱۰۰ کوین به بهترین قیمت فروخته می‌شود.

در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین که یک صرافی ارز دیجیتال بسیار معتبر با حجم معاملات بالا می صرافی کوکوین ثبت نام باشد می پردازیم. کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فعالیت می کند. کاربران زیادی در سر تا سر جهان از صرافی کوکوین برای معاملات خود استفاده می کنند. این صرافی هنوز موفق به اخذ مجوز لازم برای فعالیت در ایالات متحده نشده است. بدلیل اینکه صرافی کوکوین اعلام کرده با ایرانی ها مشکلی ندارد بنابراین یکی از صرافی های که ایرانیان می توانند برای معاملات ارز دیجیتال خود از آن استفاده کنند این مجموعه می باشد.