بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار از 20 میلیون به بالا آداک

این پردازنده از جدیدترین نسل CPUهای AMD است که از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار هستند. تعبیه مناسب حفره‌های تهویه هوا و طراحی جذاب بدنه با لوگو و تایپوگرافی ROG در کنار صفحه کلید مجهز به نور پس‌زمینه، تجربه بازی کردن با این لپ‌تاپ را لذت‌بخش می‌کند. هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، لپ تاپ شما سریعتر تمام عملیات را انجام می دهد. بدیهی ترین انتخاب و استفاده از آخرین پردازنده برای عملکرد پردازشی قدرتمند است.

لپ تاپ Dell G15RE – B

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . بعد از تجربه راه‌اندازی آلوتاپ، تصمیم گرفتم تا سراغ علاقه همیشگی خودم یعنی دنیای فناوری برم و مفتخرم به عنوان موسس و سردبیر آلومگ، قلمم رو پیشکش علاقه‌مندان تکنولوژی و دنیای فناوری کنم. بدون شک نرم افزار فتوشاپ یکی از معروف‌‌ترین و مجهزترین برنامه‌‌هایی است که از گذشته… • به تازگی در رشته‌های مرتبط با گرافیک قبول شده‌اید یا به ارتقای ابزار کار خود فکر می‌کنید. ممنون بابت توضیحات و راهنمایی خوبتون ، من لپ Blade 15 Advanced Model رو سفارش دادم . برنامه ی واتساپ مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان تماس صوتی، ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و…

این لپ‌تاپ که طراحی و ساخت فوق‌العاده‌ای دارد، در سال گذشته رونمایی شد و موردتوجه و استقبال مردم قرار گرفت. با این‌که این دستگاه فعلاً برای بازی مناسب است، اما بعداً می‌توانید استفاده‌های دیگری هم از آن داشته باشید. همان طور که در بالا مشاهده کردید، اندازه این لپ‌تاپ کمی بزرگ‌تر از سایر رقبا به نظر می‌رسد و وزن آن هم کمی زیاد است.

محصولاتی از برند‌های معتبر و دارای مشخصات سخت‌افزاری متناسب که جواب خود را در بازار به خوبی وب سایت مرتبط پس داده‌اند. دو شرکت AMD و Nvidia در سال ۲۰۲۱ نسل جدید پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی خود را برای سیستم‌های رومیزی عرضه کردند؛ نسل جدید پردازنده‌های این دو شرکت برای لپ‌تاپ‌ها نیز در اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار معر فی شدند. پس می‌توان گفت لپ‌تاپ‌های گیمینگ فعلی بهترین نمونه‌هایی هستند که می‌توان خریداری کرد.

  • مدل‌های بالاتر دارای صفحه نمایش QHD هستند و به تنهایی می‌توانند غول بزرگی در لپ تاپ‌های گیمینگ بازار باشند.
  • یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های این دستگاه؛ صفحه‌کلید عالی آن است که از برتری بالایی برخوردار است.
  • به عبارتی خرید یک حافظه SSD با حجم برابر در حدود ۴ برابر حافظه HDD تمام می‌شود.
  • از همان ۱۰۲۴ واحدِ پردازشیِ سایه‌زن استفاده می‌کند، ولی به خاطر فرکانسِ کاری بالاتر (۱۶۶۵ مگاهرتز در نسخه‌ی دسکتاپ، در برابر ۱۵۶۰ مگاهرتز در نسخه‌ی لپ‌تاپ و ۱۲۴۵ مگاهرتز در نسخه‌ی Max-Q) به وضوح قوی‌تر است.
  • از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 360 هرتز اشاره کرد که محصول جدید ایسوس را به یک غول گیمینگ برای اجرای بازی‌های FPS (شوتر اول شخص) تبدیل کرده است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار از 20 میلیون به بالا آداک

این محصول در سمت چپ از پورت مینی DisplayPort، USB Type-A، HDMI‌ و USB Type-C استفاده می‌کند. این لپ تاپ نه‌تنها به وعده‌های خود عمل می‌کند، بلکه پا را فراتر گذشته و می‌تواند یک دستگاه کوچک بسیار مناسب برای تجربه بازی‌هایی باشد که امروزه به عنوان آثار AAA آن‌ها را می‌شناسیم و دارای گرافیک حیرت انگیزی هستند. ایسوس ادعا می‌کند گه مدل‌های دیگری برای نمایشگر ۱۶۵ هرتزی QHD هم وجود خواهد داشت که در آینده روانه بازار می‌شوند. پنل موجود در پیکربندی لپ تاپ، رقت رنگ و تیرگی کمتری دارد و در تست‌های ما، روشنایی حداکثری ۲۹۱ نیت را به ثبت رسانده است. این لپ تاپ همچنین به لطف داشتن پردازنده نسل دهمی Intel Core i7 و پردازنده گرافیکی GeForce 2080 Sper Max-Q انویدیا، همچنان بر اجرای بازی و ارائه عملکرد کلی فوق‌العاده تاکید دارد. ما نمی‌توانید لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 را کامل بدانیم، چرا که وب کم و پورت Thunderbolt 3 در آن به کار نرفته است.

معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022