دریچه داکت اسپلیت ایخرید

دریچه داکت اسپلیت ایخرید

بعد از گوش زنی نوبت به اتصال اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی خواهد رسید. دریچه بازدید به دلیل زاویه مناسب می‌تواند هوا را از یک سو مکش کند و بیشتر در جاهایی که ‌یک بعد دریچه به دیوار نزدیک است مورد کاربرد قرار می‌ گیرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دو طرفه به صورت زاویه دار از دو طرف هوای محیط را وارد محفظه دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهد نمود. در نتیجه این دریچه بازدید داکت اسپلیت در مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دریچه بازدید داکت اسپلیت از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر طرف هم محیط را جذب خواهد نمود. دریچه بازدید داکت اسپلیت هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی نصب و تعبیه می‌شود.

کانال کشی داکت اسپلیت

با اتمام ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به اتصال درب به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. این اتصال به وسیله‌ یک لولای فلزی انجام می گیرد.در واقع لولا را از یک طرف به دیواره‌ی فریم و از طرف دیگر به دیواره‌ی دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت با پرچ متصل می نماییم. با انجام این امور نوبت به پوشش دهی به سطوحِ دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار دار لولایی می‌رسد.جنس رنگی که به این منظور بکار می‌رود از نوع پودریِ الکتروستاتیک می‌باشد که پس از پاشش بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت در کوره پخته می‌شود. برای رنگ آمیزیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کدرنگ های متنوع و زیبا می‌توان بهره جست که زیبایی و جلوه کار را به بیشترین میزان ارتقا بخشید. کیفیت رنگ و نیز کیفیت اجرای آن بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت از اهمیت فراوانی برخوردار است.این اهمیت تا جایی است که کارفرما یا خریدار به واسطه این موضوع می‌تواند به خریداری دائمی مبدل گردد.با اتملم مراحل رنگ آمیزیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و خارج کردنِ آن از کوره نسبت به بسته بندی و کاور کردنِ آن با پوشش های پلاستیکیِ ضدضربه اقدام می‌شود. البته قابل ذکر می‌باشد از جمله نکاتی که در زمان ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک لولایی باید مدنظر قرار داد، ایجاد سوراخ جهت جای قفل یا قفل های زیمنسی است.این جای قفل ها به صورت پِرسی و با استفاده از دستگاههای مخصوص ایجاد می‌شود.

این امر به صورتی است که از قسمت مکش دستگاه، هوای محیط تهویه شونده دریافت شده و پس از خنک کردن آن، به همان محیط باز گردانده می‌شود. از مزیت این کار می‌توان به جلوگیری از اتلاف انرژی و سریع‌تر خنک شدن هوا اشاره کرد‌. چه در منزل چه در کافی شاپ یا باشگاه ها می توانید با استفاده از کانال اسپرال از مزایای آن بهره مند شوید. قطر آن ها بین 100 تا 2500 میلی متر متغیر است و طول آن ها بسته به محل نصب از نیم متر تا 6 متر می تواند متمایز باشد. مهم این است شما آن را از محل معتبر تهیه کنید تا بتوانید با طول عمر بالا هزینه را به صنف کاهش دهید.

یکی از قابلیت‌ هایی مهمی که دریچه های داکت اسپلیت ها دارند این است که می‌ توان بر روی آن ها یک فیلتراسیون هوا نصب کرد. اما در صورتی که محیط شما با توجه به نوع کاربری به هوای بسیار پاکی نیاز دارد می‌ توانید یک فیلتر مناسب اضافی نیز بر روی این دریچه نصب کنید. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دریچه داکت اسپلیت این است که زیبایی محیط حفظ می‌ شود.

الف- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده ی لولایی

هنگامی که محفظه دستگاه داکت اسپلیت به هوای زیادی نیاز داشته باشد، از این مدل دریچه استفاده میشود.سوراخ های مشبک بر روی این دریچه، امکان تردد هوای بیشتری را فراهم میکند.درب این دریچه به وسیله لولا به فریم متصل میشود. این دو مدل از بهترین و خاص ترین مدل ها می باشند که در ساختمان های لوکس استفاده می شوند. استفاده از قفل زیمنسی باعث شده که با یک کلید براحتی دریچه ها را باز کرد که مورد استفاده در هنگام سرویس یا تعمیر دستگاه است و به آسانی باز می شود و در به هیچ عنوان باز نمی شود. در مدل قفل و کشو در محل هایی که امکان باز کردن درب دریچه بصورت کامل نیست میتوان قفل را باز کرد و در را جدا کرد.

از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد. جهت ارتباط با واحد فروش با شماره تلفن … یا از طریق برنامه واتس‌آپ ارتباط برقرار نمایید. دریچه ها با ارتفاع 15 دارای یک موتور اند و فقط پره های افقی قابل کنترل است اما در ارتفاع های های دیگر هم پره های عمودی و هم افقی قابل کنترل با ریموت اند.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب مشبک وزنه ای

جنس تمام اجزا دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،از جمله لولای درب دریچه بازدید باید به صورت تمام دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل بکار رود. کلیه مقاطع دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل شامل فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،در اندازه های دلخواه و سفارشی قابل تولید و عرضه است. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی قابل ساخت است.

  • در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً صاف، بدون شیار و منافذ هوا طراحی و ساخته می‌گردد.
  • ابعاد فریم از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن تعبیه گردد مشخص می‌شود.
  • لبه های ورقِ درب دریچه بازدید فن کویل از طرفین به میزان ۱.۵ تا ۲ سانت بصورت ۹۰ درجه خم می خورد که عوارضی چون تاب خوردگی یا دفرمگی بر روی ساختار درب دریچه بازدید فن کویل نمایان نگردد.
  • سپس با احتساب یک سانت بادخور اقدام به برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهیم نمود.
  • خیلی از افراد از اینکه با نصب سیستم های تهویه در سقف و یا دیوار، ظاهر منزلشان به هم خورده است؛ ناراضی می باشند.