فروش ویدئو وال و نکاتی که باید برای خرید ویدئو وال و تجهیزات آن بدانید | asilight

ویدئو وال به معنی یک دیوار ویدئویی بزرگ که قابلیت پخش و پشتیبانی انواع فرمت های صوتی و تصویری رو دارد. نرم افزار ها و سخت افزار های این سیستم ، مستقل از نوع نمایشگر بوده و قابلیت نمایش تصاویر بر روی انواع نمایشگر های دیتا پرژکتوری یا انواع LCD,LED و تلویزیون را فراهم می کند . به دلیل اینکه ویدیووال‌ها معمولاً بزرگ و در مرکز توجه هستند، تصاویر آنها باید همیشه روشن و واضح بوده و محتوا باید به آسانی قابل رویت باشد. پردازش ویدیووال باید بدون توجه به میزان بار ورودی به صورت ثابت و کامل اجرا شود. همچنین نرخ فریم اصلی تصاویر متحرک را ثابت نگه دارد و جزئیات تصاویری که شامل نوشته و طراحی گرافیکی است، حفظ کند.

ویدئو وال یا تلویزیون صنعتی

بر روی دستگاه کنترلر ویدئو وال پورت‌های مختلف ورودی و خروجی صدا و تصویر قرار گرفته است. ویدیو وال ال‌سی‌دی ترکیبی از چندین نمایشگر صنعتی بوده که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این نوع از ویدئو وال‌ها به دلیل استفاده از نمایشگر‌های صنعتی قابلیت استفاده در تمام روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته را خواهند داشت. این ویدئو وال‌ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند، از این رو علاوه بر کاربردهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای استفاده در مراکز نظارت تصویری نیز بسیار مناسب خواهند بود. یک ویدئو وال (که به عنوان نمایشگر دیواری هم شناخته می‌شود) یک سطح تصویری بزرگ است که شامل چندین نمایشگر می شود. در اصل، آن‌ها شامل چندین تلویزیون یا مانیتور هستند که به دقت در کنار هم قرار گرفته اند.

برای مطالعه بیشتر: وب کم کنفرانس

به دلیل اندازه و کیفیت، ویدئووال‌ها برای پیام‎‌های بازاریابی و برندسازی بسیار موثر هستند. توجه به این نکته مهم است که محتوای نمایش داده شده در رسیدن به هدف پیام رسانی برای ویدئووال مهم‌اند. این نرم افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوا را تغییر دهند، چیدمان را عوض کرده و گزارش دهی داشته باشند. تنها در 13 درصد استفاده از ویدیووال نصب شده دارای نرم افزار مدیریتی هستند. ویدیو وال یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کارکرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودی‌های ویدئویی در فرمت‌های مختلف می باشد.

ویدئو وال (Video Wall)

فروش ویدئو وال و نکاتی که باید برای خرید ویدئو وال و تجهیزات آن بدانید | asilight

البته نکته جالب در مورد ویدئو وال‌های ال‌‌ای‌دی این است که هرچه فاصله کاربر بیشتر باشد، تصویر باکیفیت‌تری را شاهد خواهد بود. با توجه به مقاومت بالای ویدئو وال ال ای دی در برابر تغییرات دمایی، برف و باران این نوع از ویدئو وال‌ها برای فضاهای بیرونی بسیار مناسب خواهند بود. بارزترین ویژگی ویدیو وال ال ای دی نداشتن هیچ‌گونه قاب و bezel بوده که موجب می‌شود تصویری کاملا یکپارچه به نمایش گذاشته شود.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد یا قیمت ویدئو وال، یک گزینه ویدئو وال را انتخاب کنید. ارائه تجهیزات زیرساخت سیستم‌های کنفرانس، صوت، تصویر و شبکه با یک سال گارانتی و تضمین کیفیت و اصالت کالا. عموما برای یک هدف خاص، شبیه کنترل از راه دور برای استفاده از تلویزیون های قدیمی استفاده می‌شود. بدون سیستم عامل os، با استفاده از تراشه‌های پردازش ویدیویی با یک یا چند ورودی ساخته می‌شوند که محتوا را برای تحویل به چندین نمایشگر تقسیم کند.

  • این نمایش ممکنه به‌صورت تکی یا به‌صورت مولتی (تعداد بیشتر) اتفاق بیفته.
  • نمایشگر سالن آمفی تئاتر برج سپید نمایشگر سالن آمفی تئاتر اداره امور ش…
  • پیچ پیکسل یا دات پیچ از این نظر حائز اهمیت است که کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده به طور مستقیم با آن مرتبط است.
  • چنین پروژه هایی خطر نشان دادن محتوای ضعیف را دارند که باعث می شود ویدئو وال یک تزئین بسیار گران باشد.
  • ویدئو وال یک نمایشگر تصاویر یکپارچه با امکان نمایش تصویر در ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تصاویر از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد.