مین بردHD-C30|کارت کنترل تلویزیون شهری

در استفاده از این تابلو های ال ای دی می توانید از چند رنگ مختلف استفاده نمایید. البته امکان دارد که خاموشی به صورت یک ناحیه مربع یا مستطیلی شکل اتفاق افتاده و می توان با تعویض پاور یا منبع تغذیه تابلو، این مشکل را برطرف نمود. این خاصیت باعث می شود که اپراتور یک تصویر کاملا یکنواخت در کل صفحه نمایش در تمام زمانها مشاهده نماید. لازم به ذکر است که در ادامه بیان کنیم ماژولها انواع و تنوع زیادی دارند و همچنین پیکسلهای آنها نیز متفاوت است این تنوع و تفاوت باعث میشود کیفیت تصویر نیز در انواع تلویزیونهای شهری متفاوت باشد.

برای این منظور اومدن از 4 تا ماسفت (که هر ماسفت چهار ردیف رو کنترل میکنه به عبارتی میشه 16 ردیف که فرمان لازم از آیسی 74hc138 و سیگنالهای A و B دریافت میشود به جدول زیر دقت کنید) با شماره tc4953 استفاده گردیده ، پیکج ماسفت ها بهصورت آیسی هشت پایه بوده که میتونید در ستونی که تغذیه ورودی قرار داره ببینید. هر یک از این تابلو ها دارای کاربرد متفاوتی هستند. به جای پرداخت پول زیاد برای یک صفحه نمایش غول پیکر ، می توانید با ترکیبی از صفحه نمایش های LCD ارزان قیمت به هدف خود برسید. در بیشتر مواقع تابلو روان ها به جای تابلو ها ی قدیمی، بنر ها، تابلو های نئون، تابلو های فلکسی و.. این تابلو ها را می توانیم به عنوان نمونه ی عالی، به جای تابلو های نئون مورد استفاده قرار دهیم. نحوه راه اندازی تلویزیون های شهری و LED ها نیز در این کلاس توضیح داده میشود. با توجه به جمعیت بسیار زیاد محیط شهری، انتظار میرود تلویزیون شهری نصب شده در راستای دید جامع آماری بالایی قرار گیرد. تا حروف و افکت های شما با تنوع رنگی بالا در کنار هم قرار بگیرند. اين امر باعث میشود كه تابلو LED ثابت شما جلب توجه بيشتري كند.

ازین رو باید حتما تمامی ترانس ها را زیر بار تست کرد و یا توسط دستگاه تست باتری این کار انجام گردد. این تابلو ها را تابلو ال ای دی روان می نامند. از طرف دیگر این تابلو ها نیز باید دقیقا مطابق با استانداردهای جهانی تولید و طراحی شوند. این تابلو ها در میان مردم محبوبیت بیشتری دارند. شاید این تابلوها کمی برای چشم بیننده تکراری شوند، اما از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به همین علت است که تابلو های روان بیشترین محبوبیت را در بین مردم دارند. مثلا اگر تابلو روان شما به رنگ سبز طراحی شده باشد، تمام نوشته های آن نیز به رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. تبلیغات سنتی بیلبورد، یعنی بیلبوردها، تنها شکل بازاریابی است که به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته برای کسب و کار شما پیامهایی را ارائه میدهد . این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا میباشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپهای تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپ های تصویر دارند. تابلو روان ها یکی از این تابلو های جذابی می باشد که در هر گوشه و کنار خیابان های بزرگ می توانید شاهد آنها باشید.

شگفت آورتر این که در سال 2015، یک دانشمند فرانسوی با استفاده از فناوری نور بازتابنده ادعا کرد که تصویر دیگری از یک زن را در زیر تصویری که امروز می بینیم، پیدا کرده است. چرا که در تلویزیون های شهری تنوع ماژول ها و همچنین فاصله های پیکسلی متفاوت است این تفاوت ها باعث ایجاد تصاویز واضح و با کیفیت می شود. به همین سبب هست، هنگام خرید تلویزیون شهری باید کیفیت تصویر آن اولین ملاک در نظر گرفته شود. اگر قطعهای از محصول خراب شود، امکان تعمیر یا تعویض آن به راحتی امکان پذیر است، به طور کلی در این نوع نمایشگرها در صورت خرابی چون نمایشگر از کنار هم قرار گیری ماژول ها تشکیل می شود به راحتی با تعویض هر بخش خراب مشکل در سریعترین زمان بر طرف می شودو نیازی به تعویض کل نمایشگر نیست و همچنین قطعه خراب نیز قابل تعمییر و جایگذاری مجدد می باشد لذا در هنگام خرید همواره تعدادی ماژول یدک و منبع تغذیه و کنترل کارت تهیه کنید. پیش از اعلام رسمی، یک منبع آگاه مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است. تا اینجای کار و با طی کردن مراحل ذکر شده قادر هستید که یک تابلو روان ساده، طراحی کنید.

اما پیشرفت در فن آوری های کلاس درس، دامنه آنچه را که برای ایجاد نوآوری و محیط هایی که فضاهای همکاری در داخل مدارس و کلاس های آموزشی در اختیار قرار می دهد، گسترش داده است و با استفاده از تکنولوژی هایی همچون ویدیو وال ها امکان تعامل در کلاس های درس افزایش خواهد یافت. در واقع میتوان ازاین تکنولوژی بعنوان نسل جدید ویدئو وال نام برد که مزیت هایی همچون نداشتن هیچ درزی در تصویر، عدم رفلکس نور محیط در صفحه نمایشگر، شفافیت و نور بیشتر، عدم محدودیت دراندازه تلویزیون شهری و .. را برشمرد . اما تابلوهای تبلیغاتی بعد از بارندگی و قرارگرفتن در معرض نور خورشید، پوسیده شده و دیگر قابلاستفاده نیستند. اصولا از تابلوهای فول کالر به عنوان تلویزیون های شهری استفاده می کنند. نصب می شوند. تلویزیون های شهری رنگی بوده و قابلیت پخش انواع تصاویر و ویدئو ها را دارند.این تلویزیون ها مناسب برای تبلیغات محیطی هستند و تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان می گذارند.

این تابلو ها به جریان انرژی مصرفی نیاز دارند. این صفحههای نمایشگر برخلاف مدل خانگی خود دارای قاب بسیار باریکی هستند. این مادربرد در اصل وظیفه ی فرماندهی نمایشگر تابلو را برعهده دارد. می توانیم این تابلوها را به ماژول ال ای دی، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت، تابلو ای ای دی سه رنگ و هفت رنگ، تابلو ال ای دی تمام رنگی و… نمایشگرهای الکترونیکی، تابلو های دیجیتالی، تابلو ال ای دی، تابلو متحرک، تابلو الکترونیکی و… زیبایی این تابلو ها را به هیچ عنوان نمی توانیم با تابلو های چلنیوم حروف برجسته، تابلو های جذاب و خاص الماسی، تابلو های منحصر به فرد کهکشانی و… تابلو ساز های حرفه ای معمولا برای این که خلاقیت بیشتری برای تابلو روان ها استفاده کنند، از این تنوع رنگی استفاده می asilight کنند. اما برخی نمونه تابلو ها هستند که نسبت به دیگر تابلو از جاذبه ی بیشتری برخوردار هستند. این تابلو ها به همین دلیل و خاصیت ویژه ای که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و گوشه و کنار می توانید آنها را مشاهده نمایید. نرم افزار مربوط به این نوع از تابلو روان کاملا رایگان بوده و محدودیتی برای نصب ندارد، همچنین انواع تابلو های تکرنگ، سه رنگ و هفت رنگ را در سایزهای چند سانتیمترتا چند متر مربع پشتیبانی می کند.

آموزش نصب تابلو روان LED زیر نظر مهندس این شرکت تدریس میشود. در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش تابلو روان هر پیکسل بیانگر این است که چه تعدادLED و با چه رنگ هایی تشکیل شده است. برای تابلو روان نمی توان از لامپ های نورپردازی استفاده نمود. همانطور که از نام این محصول پیداست، تصاویر از کنار هم قرار گرفتن نطقه ها (لامپ های) LED در کنار یکدیگر بصورت پیوسته ایجاد میشوند. یکی از مشهورترین آثار این نقاش معروف، تداوم حافظه، محصول سال 1931 است. محصول یا خدمات شما چه مشکلی را حل می کند؟ جزو مواردی میباشند که شما میتوانید آن ها را برای بالاتر بردن امنیت درب منازل خود خریداری کنید. خریداری کنید و به صورت آنلاین پرداخت نمایید تا خودتان تابلو روان بسازید. نوع دیگری از تابلو های روان تابلو های ال ای دی ثابت هستند. نوع دیگری از تابلو روان که به عنوان تابلو های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، تابلو های ال ای دی فول کالر می باشند.

معمولاً برای بستن تابلوهای کوچک نیاز به میز کار میباشد که ماژول ها را کنار هم چیده و در آخر فریم را بر روی آنها سوار کنیم و براحتی شروع به پیچ کردن ماژول ها کنیم. این سیستم ها مطابق با ساعت های کاری و محیط طراحی می شوند. یکی از قطعات بسیار مهم و اساسی در انواع مختلف این تابلوها مادربرد مورد کنترل می باشد که وظیفه دارد اطلاعاتی که که قرار است برای این تابلوها به نمایش درآید را در بازه های زمانی مشخص کنترل نموده و ارسال نماید. دوره آموزش ساخت و تعمیر تابلو روان ضرورت پیدا کرده چراکه با توجه به پیشرفت تبلیغات و ورود تابلوهای روان LED و تابلوهای ثابت فلاشر LED زیاد شده که نیاز بازار به متخصصین ساخت و تعمیرات تخصصی تابلوهای روان، انستیتو انفورماتیک کامتک اقدام به برگزاری دوره های تخصصی آموزش ساخت تابلو روان و تابلو ثابت LED نموده است. تابلوهای روان در طیف های رنگی متفاوتی در دسترس هستند. تابلو های ال ای دی روان خود به سه دسته ی مختلف تقسیم می شوند. نیز به همین ترتیب با رنگ های مختلف دیگر، نمایش داده می شنود.

تصوراتی که در مورد تابلو روان در ذهن دارید، به صورت کامل در این تابلو ها نمایش داده می شود. برای استفاده از قاب تابلو روان باید همیشه این نکات را در نظر داشته باشید که قاب های باید ضد آب باشند. حتما در خیابان با تابلو روان هایی روبرو شده اید که حروف آنها در حال حرکت هستند. تصویرهایی که در تلویزیون شهری نمایش داده میشوند از طریق ماژول ها انجام میشود در حقیقت ماژول ها برنامه های طراحی شده تبلیغاتی را دریافت کرده و سپس خروجی را به نمایش درمی آورد. پس اولین مورد برای اجرای در تلویزیون شهری، انیمیشن های کوتاه هستند. در اولین نگاه وقتی نوشته های روی تابلو روان را مشاهده می کنید. تابلو روان با ال ای دی ثابت، کم خطر هستند و شکنندگی کمتری نیز دارند. لامپ های SMD عملیات پخش نور را به صورت یکنواخت انجام می دهند که نسبت به سایر تابلو های تبلبغاتی یکنواختی و جذابیت بیشتری به کار می دهد.

سیستم ویدیو وال یک نمایشگر عریض صنعتی و یکپارچه با قابلیت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد صفحه های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که قابلیت استفاده در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته را دارد و بهترین گزینه برای تبلیغاتی موفق می باشد. در اکثر اوقات، این نمایشگرها در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، بدون خاموشی در حال استفاده اند. تنوع در تابلوهای روان بسیار بالا بوده و این نوع تابلوها را در رنگ بندی های مختلف طراحی و تولید می کنند. این تابلو ها را می توانیم جزو تابلوهای با دوام به شمار آوریم. همه ی این دیود ها بر روی یک صفحه ی ماتریسی قرار می گیرند و جذابیت فوق العاده به تابلو میدهند. یک نمونه تابلو روان برای تمرین و ساخت در کارگاه کامتک مهیا میباشد. اموزش طراحی ساخت تابلو روان بصورت کاربردی در کامتک اجرا میشود. البته امروزه بیشتر ماژولهای تابلو روان در بازار موجود است و در ایران بصورت مونتاژ نصب میشود. برای دیدن نمونه کارهای تابلو روان فول کالر (تمام رنگی) P10 RGB به اینجا مراجعه کنید. تابلو های روان از مجموعه ای از دیود های نورانی که در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل می شوند.

آموزش ساخت تابلو روان اول و پانزدهم هر ماه برگزار میشود. استفاده از این تابلو ها با امکان تنظیم نور دهی، بسیار مورد توجه ی افراد قرار گرفته است. این دسته از تابلو ها انواع مختلفی دارند و متحرک هستند. کنترلر ها با توجه به نوع ساخت و طراحی آن ها قابلیت ساپورت تعداد مشخصی ماژول را دارند . آموزش قطعه شناسی و معرفی کلی تابلوهای روان، آموزش و معرفی ماژول های تک رنگ در ساخت تابلو روان، معرفی ماژول های سه رنگ در ساخت تابلو روان، شناخت ماژول های فول رنگ تلویزیون شهری، آموزش نصب ماژول های داخل فریم، آموزش آب بند کردن ماژولها برای مناطقی که تحت رطوبت هستند، آموزش نصب کابلهای فلت و اتصال آنها بین ماژولها، آموزش سیم کشی تغذیه ماژول ها و محاسبات مربوطه، آموزش نصب ترانس مرکزی و نحوه انتخاب و محاسبات آن برای هر نوع تابلو روان، آموزش نصب Main Board بر روی تابلو روان، آموزش نحوه محاسبات Main Board ها و انتخاب برای انواع تابلو های رنگی و معمولی، آموزش برنامه ریزی Main Board از طریق کامپیوتر، آموزش نرم افزارهای مربوط به برنامه نویسی تابلو های روان معمولی، آموزش نرم افزارهای مربوط به برنامه نویسی تابلو های Full Color، آموزش نحوه نوشتن Txt در تابلو های روان، آموزش نحوه گذاشتن انیمیشن در تابلو روان، آموزش پارتیشن بندی برنامه های تابلو روان، آموزش نحوه برنامه دادن به تابلو روان، آموزش نحوه تعویض برنامه تابو روان از طریق کابل LAN، آموزش حرفه ای برنامه ریزی تابلو روان برای جلب توجه بیشتر و آموزش افکت دادن، انیمیشن گذاری و گذاشتن عکس در تابلو روان از مهمترین موارد کلاس آموزش ساخت تابلو روان است.

برد کنترل های طیف دار قادر به تغییر نور هر LED در صفحه نمایش را دارد. کارایی روشنایی بر اساس LED : حیطه گسترده تر رنگ، 25 درصد افزایش در روشنایی ، بهبود کنترل روشنایی، تعمیر و نگهداری پایین و سازگار با محیط زیست چون حاوی سرب یا جیوه نمی باشند. با توجه به متحرک بودن متون و افکت­ها، تلوزیون شهري در جذب مشتریان، عابران و رهگذران بسیار موفق تر است. توجه به این نکته که در امر تبلیغات، بدست اوردن مخاطب و تعداد بازدید کننده بیشتر مهم ترین امر است. تابلو روان را می توانیم نمونه ای از این تابلو ها به شمار اوریم. در تابلو ال ای دی روان متحرک متون و نوشته ها متحرک هستند و از انواع افکت ها برای جذابیت متون و نوشته ها می توان استفاده کرد . معمولا کسانی که سفارش ساخت تابلو روان ثابت می دهند، از میزان نوردهی ان چندان اطلاعاتی ندارد. برای اینکه تلویزیون های شهری تبلیغاتی برای کسانی که سریع رانندگی می کنند، قابل دیدن و خواندن باشند، باید در اندازه ی بزرگ تری به نمایش درآید. ما در این مقاله قصد داریم با استفاده از تخصص شرکت ASI به معرفی نسل جدید تلویزیون شهری هوشمند که این روزها بسیار پرکاربرد هستند و تقریبا در همه جا مورد استفاده قرار میگیرند بپردازیم.