نامبرلند شماره مجازی ارزان شماره مجازی تلگرام و سرویس های آنلاین | فالووران

اگر می‌خواهید یک اکانت اینستاگرام با تمامی امکانات و بدون ریپورت داشته باشید، باید در انتخاب و خرید شماره مجازی اینستاگرام به کیفیت شماره مورد نظرتان توجه کنید. سلام وقت شما بخیر
خطوط مجازی که ما ارائه می دهیم تنها برا یتلگرام قابل استفاده هستند
برای خرید خط مجازی واتساپ، سایت هایی نظیر نامبرلند یا ارزانسل را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی دیگر از کاربردهای شماره مجازی واتساپ، اعتبار بخشیدن به کسب و کار خود است. بسیاری از کسب و کارهایی که تازه راه‌اندازی شده‌ اند، نیاز به استفاده از یک شماره مجازی دارند تا بتوانند با همکاران و مشتریان خود به راحتی ارتباط برقرار کنند و به کسب‌ و کار خود، اعتبار ببخشند.

مراحل نصب واتس آپ بیزینس با شماره مجازی

حال کدی که به این شماره در پنل اختصاصی ارسال خواهد شد را وارد واتس اپ نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که تا 120 ثانیه فرصت دارید کد دریافتی را در واتس اپ وارد کنید، در صورتی که کد را وارد نکنید، این کد منقضی شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در نهایت پس از تایید نام و موارد تکمیلی واتس اپ بیزینسی شما با شماره مجازی فعال می‌شود.

  • به جای این که برای هر شماره سیم کارت‌های مختلفی بگیرید می‌توانید از شماره مجازی استفاده نمایید.
  • همین طور کنترل و اداره راحت سرویس خط مجازی به شما کمک می کند تا به کلیه پیام ها و تنظیمات خط فقط با انتخاب چند گزینه دسترسی یابید.
  • از آنجایی که شماره‌های ایرانی در پی پال فیلتر هستند، تا به حال عده کثیری از ایرانیانی که نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام کرده‌اند با شکست مواجه شدند؛ اما خرید شماره مجازی پی پال، بهترین راه نجات برای آن‌ها بوده است.
  • برخی از صاحبان کسب‌وکار، در کشورهای خارجی نیز فعالیت می‌کنند؛ اما نمایندگی رسمی در آن کشور ندارند.
همچنین درصورت نیاز می‌توانید کشور موردنظر خود برای دریافت شماره مجازی را انتخاب کرده و به صورت دائمی یا موقت از آن استفاده نمایید. مهم‌ترین کاربرد شماره مجازی، ساخت حساب کاربری و احراز هویت در سرویس‌های آنلاین است؛ اما قابلیت‌های دیگری مثل تماس را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. برخی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های موبایل، شماره‌های مجازی را به‌شکل رایگان عرضه می‌کنند؛ اگرچه امکان تماس در اغلب آن‌ها وجود ندارد و تنها محدود به دریافت پیام می‌شوند. در سوی دیگر، با خرید شماره‌های مجازی، می‌توان به امکانات بیشتری دسترسی داشت و نسبت به امنیت اطلاعات جابه‌جاشده هم مطمئن‌تر بود. روش‌های مختلفی برای خرید شماره مجازی واتساپ وجود دارد؛ استفاده از برنامه‌های مخصوص به صورت رایگان یا پولی، سر زدن به وب سایت‌های ارائه دهنده سرویس شماره مجازی و همچنین کمک گرفتن از شرکت‌هایی که یک شماره مجازی امن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید شماره مجازی آمریکا در فعالسازی حساب‌های کاربری تلگرام، ایمو، گوگل، وبمانی، سایت‌هایی که برای ثبت نام نیاز به تایید شماره دارند و بسیاری دیگر نیز امکانپذیر می‌باشد. در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از انواع اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌هایی می‌پردازیم که به راحتی می‌توان با آن‌ها اقدام به خرید شماره مجازی واتساپ کرد. باید توجه داشت که کیفیت شماره‌های مجازی آمریکا بسیار باکیفیت و قابل استناد هستند؛ اما در کل شما نمی‌توانید از یک شماره مجازی آمریکایی جهت ایجاد اکانت در تمام پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. در بخش قبلی نیز توضیح دادیم که هرکدام از انواع شماره مجازی برای ایجاد اکانت در یک نرم افزار خاص کاربرد دارند. بدون شک شما می‌توانید شماره مجازی تمامی کشورها را از سایت آریاپی خریداری کنید.

نرم‌افزار یا سایت مورد نظر را از لیست زیر انتخاب کنید؛ کشورها و قیمت‌ها نمایش داده می‌شود. پس از پرداخت هزینه ، شماره و کد فعال سازی آن در سایت برای شما نمایش داده میشود. تا 120 ثانیه مهلت وارد کردن کدفعالسازی را در واتس اپ دارید، در صورتی که کدفعالسازی را وارد نکنید، کدفعالسازی منقضی خواهد شد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. پس از گذشت 10 الی 20 دقیقه قادر به دریافت کد مجدد نخواهید بود، اما این ضمانت را به شما خواهیم داد اگر شماره پیامکی دریافت نکرد لغو شده و در همان لحظه هزینه به کیف پول شما عودت داده می‌شود.

خرید شماره مجازی انگلیس

نامبرلند شماره مجازی ارزان شماره مجازی تلگرام و سرویس های آنلاین | فالووران