چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

سرهنگ روهنا گفت: سه نفر متهم تحت تعقیب و پنج نفر سارق نیز در اجرای این طرح دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

پنج سارق حرفه‌ای در چنگال پلیس

قاچاق چهار تن آرد خارج از شبکه توزیع

 سرهنگ محمد روهنا با اشاره به اینکه ماموران موفق به شناسایی متهم و موتورسیکلت مذکور شدند، افزود: با هماهنگی با مقام قضایی موتورسیکلت موردنظر توقیف و متهم دستگیر شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از کوره راه‌های جوین به قاسم خان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت را دارد پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از موتورسیکلت متهم مقدار ۶ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند و در همین رابطه نیز یک سوداگر مرگ دستگیر و موتورسیکلت هم به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: همچنین در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران موفق به کشف تعداد سه فقره سرقت سیم و کابل مخابرات، دو دستگاه خودرو سرقتی، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، تعدادی تابلو و علائم جاده‌ای، سه قطعه تجهیزات غیرمجاز ماهواره‌ای و یک قبضه سلاح غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی شیروان گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در زمینه نگهداری و توزیع خارج از شبکه آرد در سطح شهرستان فعالیت می‌کند.
سرهنگ مجید یگانه پور با اشاره به اینکه با شناسایی محل نگهداری آرد خارج از شبکه توزیع، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان مقدار چهار هزار و ۴۶۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع کشف شد.
وی بابیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این مقدار آرد ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان مدارس شهرستان فاروج

فرمانده انتظامی فاروج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس و هنرستان‌های سطح این شهرستان، ماموران در بررسی از محل‌های وقوع سرقت سرنخ‌هایی به دست آوردند که در نهایت موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.
 سرهنگ علیرضا پوربه بابیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر سارق دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به سه فقره سرقت از مدارس و هنرستان‌ها اعتراف کردند.


منبع: https://www.irna.ir/news/84844719/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C